#KORNERFESTIBALA
Antonio Pacheco
Antonio Pacheco

Antonio Pacheco

Pachek (Madril, 1969) bost urte zituenean arbolak gorriak zituen baso bat marraztu zuen. Andereñoak jenio bat zela pentsatu zuen. Kontua zen daltonikoa zela, eta, ondorioz, bere sormen guztia idazmenera bideratu behar izan zuen. Berez zeuzkan muga horiekin, nazioartean gehien saritu diren publizitate sortzaile espainiarretako bat da, Proximity, McCann eta Manifiesto agentziak zuzendu ditu, eta kanpainak egin ditu Coca-Cola, Ikea, Mercedes-Benz edo, batez ere, Real Madril marketarako. Publizitatearen mundua oso eskuzabala da.

Sormen irakaslea ere bada Madrilgo Carlos III.a Unibertsitatean eta Bartzelonako School of Creativityn, baina benetan maite duena da bere kirol gogokoenak (futbola eta saskibaloia) inguratzen dituen absurdoaren unibertsoaz idaztea. Eta absurdoa infinitua denez, dagoeneko hiru liburu argitaratu ditu: La Pitipedia (Córner, 2019, Piti Hurtadorekin), Zidanes y Cargoles (Córner, 2022, Tomas Guaschekin), eta Saber y Empatar (Córner, 2020, Miguel Gutierrezekin), gaur egun Carlos Marañonekin batera uhinetan zentzugabe garatzen duten programa/podcasta.